Technical support project managert keresünk

Jelentkezem

Ha hozzánk jössz dolgozni, akkor elsősorban éles webáruházak és portálok technikai támogatásának megszervezésével, a fejlesztési és support feladatok menedzselésével és kommunikációjával fogsz foglalkozni.

A feladatod alapvetően két részből áll: időd legnagyobb részében a rád bízott support projektek megvalósulását szervezed, vezeted, követed nyomon. A fejlesztő csapatokkal és scrum masterekkel szoros együttműködésben dolgoztok azon, hogy a kiszolgálás gyors és pontos, az ügyfél pedig boldog legyen. A munkaköröd másik fele a saját fejlesztésű szoftvertermékünk tesztelése és támogatása, ügyféltől érkező hibák felvétele és kezelése, tesztelési dokumentáció készítése.

Feladataid lesznek:

  • Az ügyféligények felvétele, folyamatos kapcsolattartás
  • Admin, tesztelői feladatok önálló megoldása, technikai tanácsadás és támogatás
  • Kisebb fejlesztési feladatok nyomon követése, egyeztetés minden külső és belső érintett kollégával
  • Pénzügyi és kapacitás tervezés: gondosan beosztva és jól elköltve az ügyfél rád bízott órakeretét
  • „Traffic management” – feladatkiosztás oly módon, hogy a megfelelő ember a megfelelő munkát végezze az adott csapatban
  • Feladatok dinamikus priorizálása az ügyfél igények és a belső szabályozások figyelembevételével
  • A megrendelések és a kritikus események eszkalációja
  • Ügyfelek képzése, támogatása adminisztrációs és e-kereskedelmi rendszer működtetési kérdésekben.

Lássuk az elvárásainkat! Akkor vagy az ideális jelölt, ha…

  • Fel vagy vértezve 3-5 éves informatikai vagy webes fejlesztési projektekben, support projektmenedzsmentben szerzett tapasztalatokkal
  • Erős műszaki háttérrel rendelkezel, így a mérnök-informatikus kollégákkal gyorsan megtalálod a közös hangot, azaz nem ijedsz meg a json vagy xml file-októl
  • Remek problémafelismerő- és megoldó képességgel rendelkezel, ami jó tárgyalási készséggel párosul
  • Érted az ügyfelek nyelvét, kiválóan el tudod simítani a legrázósabb helyzeteket is
  • Képes vagy, sőt szeretsz is egyszerre több projekttel, több ügyféllel dolgozni
  • Legalább társalgási szintű, de ideális esetben tárgyalási szintű angol nyelvtudással rendelkezel
  • Ismered a bug tracking, issue tracking rendszereket és könnyedén tudod őket használni
  • Tanulékony vagy, szívod magadba a tudást, folyamatosan azon dolgozol, hogy egyre jobb legyél

Nem elvárás, de külön örülünk neki:

  • E-kereskedelmi portálok létrehozásában vagy működtetésében szerzett tapasztalat
  • Komplexebb CMS-ek vagy üzleti szoftverek napi szintű használatában szerzett gyakorlat
  • Van gyakorlatod digitális vagy webes termékekkel foglalkozó csapat irányításában
  • Agilis fejlesztési módszertani tapasztalat
  • Ügynökségi tapasztalat vagy tartós projektvezetői/account manager-i múlt

Ha úgy gondolod, hogy nem felelsz meg az összes fenti követelménynek, de úgy érzed, ezt a munkakört Neked találtuk ki, akkor is keress minket bátran!

Hogyan jelentkezz?

Fényképes szakmai önéletrajzod mellé kérjük, írj pár sort magadról, tapasztalataidról, fontosabb referenciamunkáidról és jelöld meg fizetési igényedet is!
karrier@oander.hu

Munkavégzés helye: Budapest, home office lehetőséggel

Munkaidő: Teljes munkaidő

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Miért kerestek kollégákat?

A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre erősődő piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát.

Miért jó választás az OANDER?

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.

Mennyire stabil és kiszámítható munkahely az OANDER?

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 12 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. De annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Mekkora a munkatempó, nagy-e a hajtás?

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Milyen komplexitású projektre kell számítani?

Több száz és több ezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk PHP alapokon. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen dolgozunk kis microsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind programozás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak, a projektmenedzsertől kezdve a designereken és a fejlesztőkön át, a scrum masterekig és a teszterekig mindenki részt vesz bennük.

Milyen metodikával dolgoztok?

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat.

Miként néz ki a munkaidő és a javadalmazás?

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. A mocskos anyagiakról a csapatunk egyik menedzsment tagjával fogsz majd megállapodni.

Milyen a kiválasztás menete?

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot és próbafeladatot küldünk. Ha ez jól sikerül, behívunk egy személyes beszélgetésre/online találkozóra, ahol a HR-el és/vagy a szakvezetővel találkozhatsz. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Ha az itt elhangzottak egybevágnak azzal, amit mi keresünk, várunk a végső csoportos interjúnkon, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kérdéseidet a napi működéssel kapcsolatban. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Milyen a csapat összetétele?

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 32 év, az OANDER két alapítója sem sokkal idősebb. Fiúk és lányok vegyesen. Az irodában állandóan tartózkodó csapatból kilencen projektvezetők, ketten saját termékeink menedzselésével foglalkoznak, három UX/designer géniuszunk van, hárman felelnek a cég és az iroda zökkenőmentes működéséért, a többiek pedig frontend vagy backend fejlesztésekkel illetve teszteléssel foglalkoznak.

Kávézás, közösségi élet, bulik?

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

Hol van és milyen az iroda?

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, az Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Széchenyi Terv Plusz - Az Europai Unio társfinanszírozásával