HR vezetőt keresünk

Jelentkezem

HR vezetőt keresünk egy jelenleg bő 70 fős cég életébe “Head of HR” menedzsment pozícióba. Ha van IT területen tapasztalatod, dolgoztál gyorsan növekvő csapatokkal, akkor lehet, hogy mi vagyunk a te céged.

Kik vagyunk?

Az OANDER egy budapesti kereskedelem digitalizációval foglalkozó műhely, amelynek 70+ fős csapata tapasztalt tervezőkből, tanácsadókból, grafikusokból, fejlesztőkből és támogató szakemberekből áll. Csapatunk kezei között a művészet és technológia precíz ötvözésével születnek kiváló webes alkalmazások és automatizációra épülő újszerű ebusiness szolgáltatások. Kiemelt szakterületeink a Magento alapú digitális kereskedelmi megoldások, kereskedelem automatizáció, tartalmi portálok és kiemelkedő minőségű vásárló élmény alkotása. Ma már több százat meghaladó webáruház, digitális kereskedelmi megoldás, vállalati site és médiaportál megalkotása áll mögöttünk.

Hogyan képzeljük el a HR vezető feladatait?

Általános elvárások:

  • Vezess és képviselj – A HR-t, mint szervezeti egységet vezesd, adminisztráld, kontrolláld. Segítsd és készítsd elő a vállalati szintű döntéseket, és képviseld a HR-t a management-ben. 
  • Segítsd a vezetésben fejlődni a vezetőinket – Vezetőink java része fiatal, a saját szakterületén nagyszerű, de a vezetés terén számos, sok esetben kimondottan “people” oldali kihívással néz szembe, aminek a feloldásában támogatást igényel.
  • Külső és belső kommunikáció biztosítása – Tartsd kézben és fejleszd a kommunikációnkat.
  • “Well-being” és hirdetési budget kezelése – Te fogsz azért felelni, hogy az erre allokált pénzt a leghatékonyabban költsük el, de persze marketing oldalról is kapsz hozzá támogatást. Értő módon alakítsd, hogy az OANDER, mint munkahely, miben különbözzön a versenytársaitól.
  • Munkaügy menedzselése – Minden munkaügyi kérdésről tudj, még ha nem is minden ügyben te leszel az elsődleges kontaktszemély.
  • Toborzás és kiválasztás – Irányítsd, vegyél benne aktívan részt, menedzseld a külsős toborzó partnereinket.
  • Onboarding, betanítás és fejlesztés szervezése – Fontos, hogy az új kollégák integrációjára szakmai és csapat oldalról is kidolgozott, minden lépésében megfelelő kapacitásokkal bíró folyamatunk legyen, ami alapjában megvan, de rád vár a továbbfejlesztése, felposztolása. A vezetőink, seniorjaink képzéseinek követése, ösztönzése nálunk a HR feladata.
  • Legyen stratégiád – Elemezd a munkaerőpiacot, csinálj kutatásokat. Ideális, ha az egyes területek 1 évre előre néznek, és tudják hova akarnak eljutni.
  • HR csapat fejlesztése, menedzselése Pontosítsd a szerepköröket, a hozzájuk kapcsolódó folyamatokat, vezesd a többieket, de dolgozzatok csapatként.
  • Monitorozd a munkaerő kapacitás-likviditást Dolgozz együtt szorosan a területek vezetőivel, tudd, hogy kitől milyen inputot vársz a bővítések tervezéséhez és időben reagálj.
  • Céges kultúra építése – Elég erősen hiszünk benne, hogy ezen sok minden múlik, vedd kezedbe a gyeplőt e téren. Hozz új ötleteket, fejleszd a kohéziót a kollégák, csapatok között.
  • Szervezetfejlesztésben való aktív részvétel Bővítsük együtt, pontosítsuk és szedjük rendszerbe a vállalati szerepeket, segítsd ezek naprakészen tartását.
  • Konfliktus és sérelem kezelés Sokan vagyunk, ilyen is előfordul.

Területek, melyeket fejlesztened kell a következő 1-2 évben:

  • Teljesítményértékelési rendszer – Visszajelzési rendszerünk van, egzakt, személyhez rendelhető mérőszámaink csak néhány helyen. A kulcs követési mutatók kialakításában várunk eredményeket.
  • Karrierutak, fejlődés Hiszünk egy igazságos, kiszámítható rendszerben. Ha valaki plusz munkát tesz bele a fejlődésbe, jusson előrébb és keressen akár több pénzt. De ez nem minden, ehhez általában tanulni és gyakorolni is szükséges, ennek a megalapozása, az oktatási-számonkérési rendszer kialakítása és az egész témakör követésének kialakítása kulcs feladat.
  • Employer branding fejlesztése – Van működő “mixünk”, de a marketingünkkel karöltve frissíteni szeretnénk. A toborzás és a megtartás miatt is, de leginkább szeretnénk versenyben lenni akár a nálunk nagyobbakkal is. Ide tartozónak tekintjük a munkatársi elkötelezettséget erősítő munkavállalói élmény fejlesztést.

 Követelmények

  • Felsőfokú végzettség. Tiszteljük a megfelelő előképzettségbe vetett munkádat és ugyancsak sokra értékeljük az öntanulási képességet, az aktuális irányok követése érdekében tett erőfeszítéseket.
  • Minimum 5 év HR és ebből legalább 2 év IT oldali tapasztalat, amelyet 50 főnél nagyobb IT fókuszú cégnél vagy ügynökségnél szereztél.
  • Naprakész munkajogi ismeretek.
  • Recruitment tapasztalat, ideális esetben szolgáltatási területen.
  • Erős vezetői gyakorlat szükséges.
  • Stabil angol nyelvtudás, nem csak írásban, szóban is.

Az ideális jelölt ismérvei

  •  Motivált és lelkes –  Ez közös értékünk, belőled fakad, mi azon dolgozunk, hogy ez meg is maradjon benned.
  • Önálló, felelős, precíz munkavégzés Vezetőként számítunk rád, bízunk a döntéseidben, kitartásodban, a kompromisszum készségedben.
  • Erős vezetői képességek – Képes vagy mások által megvalósítani a céljainkat, de szükség esetén magad is beállsz a megvalósításba, szükség szerint példát mutatsz.
  • Problémamegoldó proaktív személyiség Nagyon szeretünk motiválni, együtt örülni, minden nap csinálni valamit amitől jobb lesz a cégnek, de egy ekkora szervezetben a legtöbb kihívás némi diplomáciai érzéket is igényel. Kommunikációd asszertív.
  • Growth mindset Ne azt mondd el, hogy miért nem lehet, hanem azt, hogy hogyan lehet.
  • Vidám, mosolygós, embereket szerető és megértő, nyitott; csapatjátékos.

Amit kínálunk

  • Stabil céget, nagyon jó projekteket
  • Versenyképes fizetést
  • Kibontakozási lehetőséget
  • Jó csapatot, szükség szerint bővítéssel
  • Kiszámítható környezetet
  • Az iroda Budapest szívében a Deák tértől 1 perc sétára van.

Hogyan jelentkezz?

Nézd meg social felületeinket, hogy kik vagyunk, munkáinkat és termékeinket, hogy mivel foglalkozunk! Ha tetszik, amit látsz, küldd el nekünk az önéletrajzodat és a fizetési igényedet!
karrier@oander.hu

Munkaidő: Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Budapest, home office lehetőséggel

Néhány kérdés, ami esetleg felmerült Benned

Miért kerestek kollégákat?

A cégünk igen szép fejlődési pályán halad. Mind az e-kereskedelem, mind a vállalati portálfejlesztések területén egyre erősődő piaci pozícióval rendelkezünk és szépen fejlődik a nemzetközi üzletágunk is. Így minden területen bővíteni szeretnénk az OANDER fedélzetén dolgozó szakemberek számát.

Milyen komplexitású projektre kell számítani?

Több száz és több ezer munkaórás projekteken dolgozunk. Vagyis nagy összetettségű fejlesztéseket végzünk elsősorban PHP alapokon. A hagyományos ügynökségekkel ellentétben nemigen dolgozunk kis microsite-okkal vagy kampány felületekkel, nem reklámügynökség vagyunk. UX és fejlesztési műhelyként tekintünk magunkra. Az olyan webáruházak és portálok izgatják a fantáziánkat, amik mind felhasználói élmény, mind programozás és üzleti logikai terén is kihívást jelentenek. Ebből adódóan a projektek jellemzően nem egyszereplősek, csapatmunkában zajlanak, a projektmenedzsertől kezdve a designereken és a fejlesztőkön át, a scrum masterekig és a teszterekig mindenki részt vesz bennük.

Milyen technológiákkal, nyelvekkel dolgoztok?

Nyelvek: PHP, MySQL, Javascript, Go, XML; NodeJS (JavaScript), Erlang, Go, Terraform Frameworkök: Magento, Symfony, Slim, Knockoutjs Technológiák: Strapi, GraphQl, REST API; AWS, Kubernetes, Helm, MongoDB, Redis, RabbitMQ Egyéb: Linux, Docker, Docker Compose, Redis, Elasticsearch

Mi a kiválasztás menete?

Első körben küldd el nekünk önéletrajzodat egy rövid levél kíséretében, melyben bővebben mesélsz magadról, tapasztalataidról, referencia munkáidról, illetve, hogy miért szeretnél velünk dolgozni! Ha a tudásod és tapasztalatod egybeesik azzal, amit az OANDER keres, akkor pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot. Először egy személyes beszélgetésre/online találkozóra, ahol a HR-el és/vagy a szakmai vezetővel találkozhatsz. A kávézás/teázás közben mesélünk magunkról, az elvárásainkról, illetve szeretnénk még többet megtudni rólad. Ha az itt elhangzottak egybevágnak azzal, amit mi keresünk, kapsz tőlünk egy próbafeladatot aminek sikeresen teljesítése után várunk a végső csoportos interjúra, ahol már azokkal a kollégákkal találkozhatsz, akikkel a jövőben dolgoznál. Itt kiderül mindenki számára, hogy milyen köztetek a kémia, felteheted a kérdéseidet a napi működéssel kapcsolatban. Ha a szimpátia kölcsönös, welcome on board!

Milyen metodikával dolgoztok?

Több évvel ezelőtt letettük a voksunkat az agilis megközelítés mellett, mely azóta igazolta létjogosultságát. Az agilis megközelítés köré épített módszertani keretrendszer lényege, hogy elfogadjuk azt a törvényszerűséget, hogy lehetetlen egy komplex projektet az elején 100%-ban definiálni, ezért inkább teret engedünk annak, hogy a projekt műszaki tartalma menet közben kristályosodjon ki és intézményesüljön az igények fejlődése. Ennek eszköze a sprintekre bontott munka, mely az OANDER esetében 2 hetes ciklusokat takar. A sprint egy a csapattal közösen végzett tervezéssel kezdődik a scrum master vezetésével, ahol átbeszéljük és priorizáljuk a soron következő eredménytermékeket, majd egy demózással ér véget, ahol átadják az elkészült taskokat.

Mekkora a munkatempó, nagy-e a hajtás?

Büszkék vagyunk arra, hogy viszonylag kevés alkalommal van szükség túlórázásra, ráadásul ha az előfordul, mindig önkéntes alapon történik, sosem kötelező. Nem vállalunk munkákat irreális határidőkkel és a projekteket menet közben folyamatosan változáskezeljük, amint látjuk, ha valahol esetleg csúszás van. A munkatempó kifejezetten normálisnak és szervezettnek mondható. A vészcsengő megkongatását meghagyjuk az olyan alkalmakra, amikor tényleg vészhelyzet van – de szerencsére ez nem jellemző. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges munka-magánélet egyensúly fenntartására, nem hisszük, hogy e nélkül lehetne hosszú távon jó minőségű termékeket alkotni. Nem klasszikus értelemben vett ügynökség vagyunk, a munkát és a projekteket nem reklámpiaci account-ok szervezik, hanem komplex projekteken edződött szakmabeli projektvezetők.

Miként néz ki a munkaidő és a javadalmazás?

Teljes munkaidőben dolgozó kollégát keresünk. A juttatásról a csapatunk egyik menedzsment tagjával fogsz majd megállapodni.

Mennyire stabil és kiszámítható munkahely az OANDER?

A cég pénzügyi helyzete rendezett, nincsen adósságunk és a működésünk precíz finanszírozási tervezés mentén zajlik. Az OANDER 14 éves fennállása óta még egyszer sem fordult elő, hogy a fizetések késtek volna. A lehetőségeket és a problémákat mindig megbeszéljük és közösen oldjuk meg. Annál talán nem kell meggyőzőbb érv, hogy nem csak olyan kollégákkal büszkélkedhetünk, akikkel a cég indulása óta együtt dolgozunk, de olyanokkal is, akik visszatértek, miután felmérték a helyzetet a munkaerőpiacon.

Milyen a csapat összetétele?

Kimondottan fiatalos team vagyunk, az átlagéletkorunk 34 év. Fiúk és lányok vegyesen.

Hol van és milyen az iroda?

Az irodánk a belvárosban van, de nem egy irodaházban vagyunk, hanem egy erre kialakított lakásban rendeztük be a műhelyünket, amit igyekszünk folyamatosan a saját arcunkra formálni. Úgy gondoljuk, hogy ez barátságosabb, közvetlenebb légkört teremt. Egy 400 négyzetméteres nagypolgári lakás babzsákokkal, kényelmes kanapékkal, napfényes szobákkal, három erkéllyel és remek kilátással az Andrássy útra, az Erzsébet térre illetve a Bazilikára. Ha eljössz hozzánk egy személyes találkozóra, körbevezetünk és megmutatunk minden zugot.

Kávézás, közösségi élet, bulik?

Ha az iroda falai beszélni tudnának, lenne bőven mondanivalójuk. Céges bulik gyakran vannak, néha csak kisebb sörözések, grillpartik az erkélyen, néha „masszívabb” események, de erről inkább ne itt. Az irodába kéthetente érkezik a finom kézműves kávészállítmány, többféle ízben. A csapat jelentős része kávérajongó, így gyakran ülünk össze kávé vagy tea melletti beszélgetésre. Az iroda belvárosi elhelyezkedéséből adódóan a környéken sok remek étterem és kifőzde van, úgyhogy a csapattal közös ebédekre is sok opció kínálkozik. Bátran állíthatjuk, hogy a közösségi élet az OANDER egyik ütőkártyája.

Miért jó választás az OANDER?

A fent említett tágas és napfényes belvárosi iroda, az aktív közösségi élet, illetve a versenyképes fizetés mellett mindenképpen az OANDER mellett szól, hogy egy fiatalos, összetartó csapat vagyunk. Nálunk jó hangulatban telnek a mindennapok, a kollégák szeretnek együtt dolgozni, nem rohanunk haza a munkanapok végén, szeretünk munkán kívül is egymás társaságában lenni. Mindemellett fontos számunkra az állandó fejlődés, belső oktatásokon tanulunk egymástól, ismerünk meg más szakterületeket a komplexebb látásmód érdekében.
Széchenyi Terv Plusz - Az Europai Unio társfinanszírozásával